köp min kawa 700 tyvärr cvt = atomat men den känns inte att den går så manligt men de gör den hihi den hänger med de mesta men de känns inte för de e v twin och då vibrerar de inte så mycke can am 1000 dom körde inte om hihi man får kolla på hastighetsmätaren för de känns inte http://www.blocket.se/alvsborg/Kawasaki_kfx_700_07_vagreggad_41317064.htm?ca=15&w=3
Men hur är kvaliten på stötdämpare, bussningar och sådant på smc? Vill inte att det blir så som det blev på kinapuffen där svingen vart av på 6 ställen Det ska tillägas att jag inte har hoppat med den utan bara kört grusväg:)
jo de e bra pris mycke maskin för pengarna men de är ju atomat då blir folk inte lika sugna men jag är bara glad för den kan vara kvar hihi tösen e 14år och hon gillar den kan vell säga att jag e lite sugen på en raptor igen för min grizzly 700 e ju atomat också hmm
Tror inte du behöver oroa dig för det...detta är ingen skit kinamaskin men visst kanske den inte tål samma behandling som tex en av dom stora "märkes" maskinerna..beror väl på hur du tänkt hoppa också ,,som vi vanliga dödliga så håller det nog fint...har då inte märkt ett dugg på min maskin men jag hoppar inte särskillt mycket då jag inte finner det särskillt givande.