"Ju mer en laddningslampa lyser desto mindre laddning sker"- Nja detta stämmer inte riktigt. Den lyser när späningen är så pass låg att laddning startar via laddregulatorn."Lyser den starkt med fast sken är det förmodligen ingen laddning alls"-Nej den lyser när späningen sjunker under en viss nivå. När jag kör med helljus (har extra lampor) så lyser lampan med ett fast sken en tid för att sedan slockna igen.. Efter en stund så tänds den igen.. så håller det på så.Tack för alla tips och jag börjar tro att min verkstad i Norrköping inte prioriterar min ATV men nu har jag jagat dem varje dag !!! Jag har ingen lust att transportera ATV:n till Stockholm men snart börjar mitt tålamod ta slut. Skall kolla alla anslutningar i helgen och återkommer på måndag hur det har gått
För övrigt är det lustigt hur man ser saker olika. Jag skulle tex inte handla min nästa hoj av Fyrhjuling.se eftersom de i ett tidigare inlägg sa att de visste vad mitt problem men inte ville säga mer sedan. Det tycker jag är kasst och det ger ingen goodwill direkt. Då kunde de hållt klaffen från början. Fast jag kanske är den ende som är missnöjd med dom ;-)Du förstå vad jag menar, det är ofta småsaker som gör det :wink: