Nu har jag provkört med den nya dämparen på.Vilken jäkla skillnad med en dämpare som gör sitt jobb, inte alls lika nervös och gungig.Jag monterade även vägdäcken som jag fick när jag köpte den. Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om dom, dom är mycket mindre än orginal, vilket gör att den inte går lika fort som innan och den varvar som en galning. Men, den blev stabilare, och bra mycket rappare i accelerationen.Man kanske får dreva om den?
Tack för tipset, berätta gärna hur det går.
Ja det var ju ett tagsen nu, men in sugsgummit passade perfekt . Sen var det ju stötdämparen då, jag tog också hem en från USA via ebay. Som du sa frackten var dyrare en dämparen, men billigt en då. Jag har i dag monterat den och det var buss enkelt, låsade allt och monterade den undifrån så jag behövde aldrig låsa något runt förgasare eller dylikt.Det var inte mycket som var helt på den gamla som ni kan se
Kopierar texten exakt samma för mig beställt monterat och funkar kanon!!! En sak att tänka på är bromslangarna min låg emot avgaset och brände hål=Ingen frambroms. Var för ivrig att montera såg det efter en timmes körning!
Anntar att det var bromslangarna på svingen du menar, Jag var nämligen tvungen att låsa det fästet som håller i hop packetet till allt där. Man kan se på första sidan här hur nära slangarna ligger avgas.