Tyvärr känner jag inte till exakt just denna dämpare, men på många dämpare typ denna sitter det ju justeringsskruvar uppe och nere... och om man då vrider dämparen åt andra hållet kanske man omöjliggör justering pga att sving eller liknande kommer i vägen...Gissar och antar bara... men numera är ju det allmän kutym här, så...
Nä det är nog bara så att folk är korkade I största allmänhet.
Ja det vet jag, men jag blir ju orolig. Jag vet ju inte om jag har gjort fel, för så korkade kan väl inte folk vara?!
Glad att du tar upp detta då min dämpare har gått av, har läste det samma och undrat samma sak om man inte kan vända dämparen.Men jag har ingen ny,bättre begad så jag har inte kunnat prova än.Så hur har det gått med det?Var fick du tag i dämparen, har bara hittat sådana på eBay??
Det är ju knappast trångt.
Nä det ser fint ut.Kan tipsa om dit insugsgummi är kass eller blir så ska Access 450 passa, men det har tre vakuum ingångar bara att plugga det ena då det är två på Hyosung.Jag har beställt ett sådant till min ska kanske få det i morgon, det är lite billigare till och med. Så nu återstår det bara att se om det passar som sälgaren sa.
Tack för tipset, berätta gärna hur det går.