Verkligen. Han har lett mig igenom varje steg. Vore inte alls möjligt utan PV. Cred till PV.
Haha, är glad att jag inte behöver dejta dig mitto! jaha duger ja inte åt herrn......
Haha, är glad att jag inte behöver dejta dig mitto! Jag tycker forum är en av de bästa/nyttigaste sakerna med nätet. Man har ju fått mycket hjälp själv på olika ställen, så det är roligt att kunna ge tillbaks lite. Många gånger (och även denna) så krävs det ju bara lite hjälp för att man ska våga skruva lite själv. Och det är ju roligt att kunna fixa saker själv.
Jag räknade med lite marginal eftersom att jag aldrig kunde ta ut 100% av oljan. Ojj. Jag menade 100cc. Alltså 1 dl.
Nädu, nu är du där igen!
100cl är ju EN liter.... Hur mycket olja har du i maskinen egentligen? Och vad står det i manualen.
Tror du försöker förvilla oss lite nu va? 100cc är en deciliter och 100 cl är en liter, men centiliter har väl egentligen aldrig nämnts va?Så det känns som om skåningen har koll.
Körde till Biltema för att fixa lite grejjer och på vägen hem fann jag att jag hela tiden tog omvägar. Kollade varken kartan eller gps:en. Körde helt enkelt dit jag ville. Körde förbi Hasslarp, Ausås och efter 2 timmar fann jag en skylt mot hyllinge som jag struntade i för att köra till hasslarp igen och sedan till hyllinge. Fan vad rolig den är!!! Behöver nu bara handledsvärmare och termosbyxor.