Ja nu spåra det ut igen Ställer min fråga igen som försvann bland allt.Vad skulle steget blir efter en Z6? en polaris rzr? tycker där borde vara något mer mitt i mellan då en z6 ny kostar 85k och en rzr ca 180k?
Bra att du frågar för det kan man lätt tro... men faktiskt så varken jobbar jag där eller äger Navis. Men det är klart att det finns en koppling. För att göra det enkelt så är ägaren och jag släkt och min hjälp till hans relativt nystartade företag är han får göra reklam på min maskin. Så maskinen är min och betald av mig och står i mitt garage... men vill han låna den till något evenemang så får han givetvis det. Jo, det finns faktiskt en anledning till... "bilen" blir så jäkla tuff med lite loggor här och där.
såg att den drar runt 1.1L/milen det låter mycket?Ingen annan som har något nyttigt att tillföra
Jag hjulade upp, tog ca 55min över skogen....den drog bara 0,57l/mil i 75-80km/h...!
Tack jaas Nu snackar vi! Får bara hoppas det var UTV:en han menade Någon som vet hur servicen ser ut på dessa? vilka intervaller?