Jag har nyligen köpt en Tyvärr har jag inte hunnit med så många mil än men så här långt känns det riktigt bra.+ Det är ju en bil... typ...+ Som tar sig nästan lika bra som en ATV. Den är faktiskt bredare och lite längre än en ATV.+ Känns mer dramatisk att köra än en ATV = Kul.+ Socialt en höjdare. Mer naturligt att ha med sig en passagerare i en UTV = Trevligt. (ok, kan variera något beroende på sällskap) + Kan utrustas med tak och ruta. Mysigt.+ Z6:an är rätt snygg och blir riktig tuff med lite lull-lull på.+ Priset.- Alldeles för låg original, kräver större däck och höjning. Jag har bytt till 28or- Tar sig nästan lika bra som en ATV. Den är faktiskt bredare och lite längre än en ATV.- Hade inte skadat med lite mer effekt ur 600an.- Originalstötdämparna känns sisådär.Har inte så många fler + eller - än så länge, det dyker säkert upp fler när jag har kört mer.Här har jag lite bilder mm...http://z6navis.blogspot.se/
Och isåfall när skulle den kunna tänkas komma? Man är ju som vanligt lite ivrig... Z6an är ju riktigt snygg måste jag säga!Ok men du verka ju riktigt nöjd iallafall:) vad toppar den utan strypningar? Om man vill plöja lite asfalt till jobb å stranden
Jag var sugen på en men ville ha lite mer klös så blev en x8
Toppfarten ska tydligen vara 60 mph (~95kmh) och det kan nog stämma, jag har inte testat att köra så fort. Tycker 70 har vart en lämplig marchfart vid lansvägsåka. Ska snart montera SPOPs fas 2 variatorkit och vad det gör för farten återstår att se. Ska nog inte ändras nämnvärt med tanke på att jag har större däck än original.
Hej! Har en goes 500 - 16. Den går bra på tomgången men måste köra på väldigt höga varv för att den ska gå framåt, orkeslös, på backen orkar den inte alls. Nån som har nå bra förslag vad de kan vara? ☺️