Vi vill ha Ski-doo's 1200 motor me turbo!
fan vad skönt med någon mer som förstår fördelen. Jag anklagas lätt somgnällig och kräsen. tycker det är super korkat diffad drivning bakjämnt.kul om man ska leka och sladda. men mycket kör man ju normalt på vägbara tex. perfekt ha öppen då...
Klart en riktig differential (som kan spärras) skulle vara smidigt...De som talar emot detta skulle jag gärna vilja få en bra förklaring av.Priset kan stiga, ja... och driftsäkerheten skjunka... men det måste inte bli så.Så varför vissa är motståndare till detta förstår jag faktiskt inte riktigt.I vintras var jag i verkstaden och lade om till isdäck med rätt bra dubbutstick.Orkade inte ta trucken utan KÖRDE ut maskinen.Brukar annars ta den på gafflarna och ställa av den i nån snödriva...Jag körde sakta och mjukt... ändå rev dubbarna upp golvet eftersom jag vid något tillfälle tvingades att svänga.Med en differential även bak hade ingen skada på golvet skett.
ingen ide du snackar med han. inget är bra som han inte har på sin hoj. nog där skon klämmer. håller med dig fullständigt. är ju så själklart detta att är löjligt att finns någon som inte tycker är bra ha båda bak och fram och inte bara fram. blir en can am om du fixar detta och fixar till tystare bättre varijator med. synd med sådant oljud med sådant underbart motorljud dom annars har tycker jag tex....
Det är marknaden som styr, tveksamt att den stora massan är intresserade av öppen diff bak.Maskinerna är gjorda för körning i terräng med inriktning på lek.Inte plantera blommor på gräsmattor eller för att spara golvet i garaget .