LTR 450 verkar vara den grymmaste maskinen på marknaden idag inom någorlunda vettiga pengar, men det är några saker jag undrar över!När ni moddar den och plockar strypningarna direkt, hur har ni då gjort med regbesiktningen..lär ju knappast gå att regga ostrypt och med Slipon?Sen till just Slipon, varför betala rätt mycket slantar för en HMF Slipon när det bör fungera precis lika bra med en begagnad från vilken sporthoj som helst...finns ganska ofta på blocket och varje mc-firma brukar ha några liggandes från vurpade hojar som oftast bara är repiga!En 4-takt har ju inga krav på mottryck och liknande som en 2-taktare så bara den andas friare än orginal är ju målet uppnått!Köpte en från en vurpad Blackbird för 300:- på en mc-firma och monterade på en polares smått modifierade Yamaha RX-1 snöskoter och den gick bevisat bättre, så principen bör ju fúngera på en quad också...eller?