Steg 1 klart, 4 beg fälgar köpta... Gissar att Tony tittar i tllbehörskataloger nu..Nu e de bara resten kvar.....
Fick hem Outlandern idag - stor glädje, såg jävligt fin ut!!På med batteri och i med bensin, o så startar inte motorn.... motorn går runt och hostar till ibland men går aldrig igång ordentligt.... nöter på men inget hjälper... annat batteri, startgas o 30 försök.... Den gick som en klocka när den provkördes på KVD - om än med ett annat nödinkopplat batteri..... men nu = död!!! Fan va less jag blir...Vad kan ha tagit stryk när den stått i fem år? Stift?? Varför gick den isf bra för 2 v sedan?? Eller har jag helt enkelt gjort den pisse-sur av alla försök??? Har P-läge i, bra kräm i batteriet, fräsch soppa i tanken, QUE?? Tips?[/quote Maskinen kan gå hur bra som helst för att ögonblicket efter vara stendöd p.g.a. stiften. Vid två tillfällen har det hänt mig. Jag har startat och kört en hel dag, lastat maskinen på släpet, ställt den i garaget och dagen efter har den varit STENDÖD. Vid bägge tillfällena berodde det på stiften som blivit sotiga
GBC Gator är något tyngre än ITP Mudlite.Ett Gator, 26/12-12, väger enligt http://www.mud-throwers.com 15 kg medan ett Mudlite i samma dimension väger 11.8 kg.