Sådär, då är första åkturen avklarad. Redan efter 5 min insåg jag att det är mycket jobb innan den är som jag vill ha den.1. Styret ligger alldeles för lågt. Vid inspirerad körning på is blir det väldigt jobbigt för armarna. Får se om det blir nytt styre eller styrhöjare.2. Samtliga grålackerade delar (a-armar, styrstag, baksving osv) ska pulverlackas antingen röda (som ramen) eller svarta som övriga maskinen. Förstår inte varför man ska blanda in så många olika färger.3. Nerfbars ska pulverlackeras svarta.4. Frontbumbern ska bort fortare än kvickt. Fulare får man leta efter.5. Alla blinkers, reflexer och regplåthållare ska bort och ersättas med snyggare montage och snyggare delar. Sämre skit får man leta efter.Dubbade däcken lite fort. Det blev en rad på framhjulen och lite sporadiskt utplacerade på bakhjulen. Räckte gott och väl. Dubben satt faktiskt kvar utan lim...Bjuder på några dåliga bilder. Hade bara mobilen med mig i garaget, därav kvaliteten.(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)
Riktigt riktigt snygg, men det måste nästan vara jobbigt att köra med den ? med tanke på att man vill ha tillbaka den fina putsen
When i Got my wildcat - The back spring had a produktion fault, so mine was low in The back, så it keept eating that role - guess it The same that happened to you after you have lowered it maybe.
Hej!Riktigt härligt bygge, jag gillar stuket till 100%.Bygger om min vita vildkatt jag med, undrar vart du köpte solfilmen? Och hur applicerar jag den lättast?Smältrisk?MVHDennis