Du har inget reg.nr till en traktor reggad maskin då? Om inte så kanske det finns nån på blocket eller här på forumet som lagt upp en bild med synligt reg.nr, efter du hittat ett reg.nr kan du ju gå in och kolla upp det på transportstyrelsens hemsida.
Registreringskravet är ju egentligen att traktor skall utrustas med traktorsits. Se på Can-Am och deras extremt fula skapelse till traktor. Ett rent byråkratkrav, men i alla fall. Och så har jag läst någonstans att någon leverantör (AC?) har fått dispens från sitskravet eftersom det blir orimligt med det kravet på så små serier. Men då borde det i alla fall som jag resonerar vara omöjligt att få igenom passagerare på en traktorreggad hjuling. De är ju i normala fall sällan reggade för passagerare. Det finns riktiga traktorer som är registrerad för passagerare, men då skall de ha separat säte.
Oskar P, jag tyder det som så att om det inte står någon siffra vid "Antal passagerare, max:" är maskinen reggad bara för en,(one up, ingen passagerare alltså, bara förare).