Fattar o fattar,blir man haffad blir det ju problem.Sen va det ju det där med en minskad kundkrets vid eventuell försäljning.Personligen tror jag ju inte att traktorreggat kommer bli den nya "standarden".Men visst e det bra att alternativet finns. mvh//hades
Man får väl problem om man blir haffad med en ostrypt vägreg också eller
40km/h och arctic cat har undantag från stol.tror du vanliga snuten fattar? sålänge det sitter rgplåt och man har blinkers är dom nog nöjda, och jag är nöjd om jag är lite halvt laglig/ halvt outlaw... helst vill jag va en äkta rebell och köra helt oreggat men man har väl blitt för gammel
Undantag för stol det tvivlar jag på! Håller nämligen på med traktortypning för ett antal olika fabrikat och vi kommer ingenstans med detta. Däremot vet jag att de flesta levererar med originaldynan men att använda den innebär att det inte är en traktor längre!
Er det ikke snart noen fler som har x8 som kan legge inn bilder og synspunkter. Kommer ta bort strypningen før helgen,ska bli spennende å se vor mye bedre den går.Kansje også jeg kommer opp i 120.
Men jag håller med i den delen att många nya inte är värda så värst mycket egentligen.
prata med han i sta og leverer maskin på torsdag for sørvis og da fikser han det.Har også problemer med tankmåler og temraturmåler fungerer ikke.Kjølevifte starter noen ganger når jeg kjører sakte,så tror vel mer at det er no kontakt til instrumenter som er problemet.Han får sjekke dette også.