...jag ska ha v-twin.. typ enda kravet..
Har Polaris V-twinnar i nån ATV?De tvåhjuliga har ju, men....http://www.atvforum.se/Forum/index.php?topic=39515.msg349393#msg349393
Jag vet det... men eftersom köparen här tydligen har KRAV på V-motor så kanske man missat att Polaris faktiskt har någon sådan maskin...Det var det jag frågade.
Du hade en klok ide`.. jag har nära till alla ÅF. hade gärna köpt en arctic igen men tycker mej inte ha rådmed en ny t-cat å beggade finns de så lite så jag tänkte de kan va kul pröva annat märke åxå ,jag ska ha v-twin.. typ enda kravet.. och minst 750 kubik, jag köper endast pga lek
efter ca 2 timmar så pajade winchreläet, efter ca 8 timmar pajade laddningsreläet så den överladdade (slog ut servo, motorstyrenheten) och nu i helgen efter ca 11 timmar så gick en drivaxel HF av! 11 timmar....och jag kör väldigt lugnt och vårdar den extremt. Jag hade inte köpt en till Polaris idag om jag skulle köpa en ny. Då hade jag lagt mina pengar på en Can-am 800 el 1000.
Kör med maxxis Zilla som vägen mindre än orginaldäcken typ. 28*11*14 bak och 28*9*14 fram
Jag köpte en 850Xp 2011 för ca 1,5 månad sen. Jag är inte jätte nöjd med den, efter ca 2 timmar så pajade winchreläet, efter ca 8 timmar pajade laddningsreläet så den överladdade (slog ut servo, motorstyrenheten) och nu i helgen efter ca 11 timmar så gick en drivaxel HF av! 11 timmar....och jag kör väldigt lugnt och vårdar den extremt. Kör med maxxis Zilla som vägen mindre än orginaldäcken typ. 28*11*14 bak och 28*9*14 framJag hade inte köpt en till Polaris idag om jag skulle köpa en ny. Då hade jag lagt mina pengar på en Can-am 800 el 1000.Mvh Daniel
Kolla i luftburken efter olja.Kontaktorerna till vinscharna suger allihop tycker jag, alla jag haft har strulat nya som gamla mestadels Warn, men även Polaris egna (eller vem som nu gör den) har strulat. endast den till bakvinschen har aldrig strulat, men den har bara används en handfull ggr. så Jag uppgradera till en HD axel efter att min ena framaxel gick av. så slipper man det problemet igen. Jag kör med 28,5x12-14" runt om.Jag tycker Polarisen är underbar i skogen, men alla är vi olika
Polaris handlarn skruva dit HD axelnDessa finns även i 30"http://shop.textalk.se/se/article.php?id=7178&art=5153789