Sen säger många förståsigpåare att man helst ska köpa ATV av ett märke som gör motorcyklar också, då vet man att det verkligen är kvalitet.
Sorry för OT...Men de där förstÃ¥sigpÃ¥arna borde ta och lära sig lite mer om verkligheten i sÃ¥ fall.Can-Am är kvalité, men de gör inga tvÃ¥hjuliga motorcyklar.Can-Am är förvisso ett gammalt anrikt mc-märke (stora inom cross pÃ¥ 70-talet tex) men typ 2006 köpte Bombardier det namnet och klistrade pÃ¥ sina fyrhjulingar.(Bombardier gör även Seadoo och Skidoo, sÃ¥ de kan leksaker med styre)Tex Hyosung gör bÃ¥de fyrhjulingar och tvÃ¥hjuliga motorcyklar, inga av toppkvalité... de funkar, men det är inte toppkvalité.Yamaha, Kawasaki, Honda och Suzuki gör bÃ¥de tvÃ¥- och fyrhjuliga motorcyklar, alla av toppkvalité.Arctic Cat gör inga tvÃ¥hjuliga motorcyklar, men de gör snöskotrar, och en sÃ¥dan är i mÃ¥nga fall mer lik en fyrhjuling än vad en tvÃ¥hjuling är... sÃ¥...?Och sen dÃ¥ Polaris till sist.De gör BÃ…DE snöskotrar och tvÃ¥hjuliga motorcyklar.Motorcyklar säger ni kanske...?JodÃ¥, de är faktiskt rätt stora pÃ¥ detta, dock inom en genre jag inte är vidare insatt i. De säljs under namnet Victory och är väl nÃ¥n form av HD-konkurrent.Här är en modell jag funderat pÃ¥ vid nÃ¥gra tillfällen, 8-ball Hammer, jag kan dock tyvärr inte drifta pÃ¥ asfalt med tvÃ¥hjuling. (Bild borttagen i citat, klicka för att se bild..)http://www.victorymotorcycles.se/