Utifrån texten hade jag accepterat att få plog och delar i kartong och monterat själv. Det står ju inte att det skall vara monterat.
En liten fundering om jag beställer enligt nedanstånde formulering:Beställer härmed 1 styck terrängregistrerad grön LTA 750 Xi 2011, komplett med 152cm plogpaket med elektrisk ploglyft.Totalt överenskommet pris xxxxx:- inklusive moms och er totalgaranti, hämtas körklar hos er i xxxxxVad borde jag få då?I mitt tycke är jag väl ganska tydlig när jag skriver körklar, dvs att även ploglyft och plog skall vara monterat. Eller är det oklart?Fick förvisso en körklar atv utan tillbehör, en plog som var halvmonterad till låns för att ordinarie plog var försenad, ett plogfäste i kartong, en ploglyft i kartong som inte passade plogen pga olika fabrikat. Påpekade att det inte funkade ihop, men det skulle lösa sig med den ordinarie plogen enligt handlaren, nya plogen visade sig vara en helt identisk plog fast made in taiwan istället för USA, dvs fortfarande inte kompatibel med warn ploglyft.Har nu fått en warnwinch och ett fäste till nån helt annan hoj, nytt fäste skall vara på väg.Nu återstår att demontera ploglyft och kablage till denna samt montera nya winchen med kablage, tar säkert 5-6 timmar för mig som amatör, utöver dom tidigare lagda 9-10timmarna för montering av det som levererats fel från början.Borde jag bara gilla läget och vara glad om jag får ihop det på egen hand, eller?Regplåten dröjde ca en månad...Garantin dröjde ca två månader...