varför tror du jag köpte en 1000 å inte en tändkula som du har oscar p?? jo för att jag vill kunna köra fort, ta mig fort som fan upp i fart, å ska jag över ett stort djupt dike så kör jag på bakhjulet över diket, eller ner i det iaf.. det ska helt enkelt smälla till om jag nyper fullt, det ska INTE bara sucka när jag gasar... men du verkar ju ha din hjuling för att åka 2 km/h i skogen å det är ju ditt val men inte mitt!! sååå därför ville jag ha upp tillslaget några hundra varv så den inte tvekar en milli sekund när jag nyper fullt!!!! å det får ändå smyga om man inte har spassmer eller någon annan defekt i händerna
en liten bild också :-)
Akta dig för djupt vatten bara för luftintaget är dumt min tog in så byggde om till mud pro snorkel Annas är det en ass grym maskin den bara orkar och orkar Mvh Robban
Det är bara skitsnack att man inte kan krypköra med en can am.
Jag håller fullständigt med Oskar P. Ni andra vet inte vad riktigt krypkörning innebär, ni verkar inte ha den blekaste aning. Titta riktigt noga på filmen @ 5:38. Det som händer är att maskinen bär iväg för häftigt och föraren vågar inte fullfölja så han stryper gasen, det upp repar sig flera ggr. Så beter sig inte en maskin som SMYGER då har föraren full kontroll hela tiden. Inte heller behöver man stå på maskin som en skitnödig snöskoter åkare, det signalerar bara att man inte litar på sin maskin.Ser bara en enda förare, han med gula Can Am'en som har nå skitfula gula ringar på fälgarna som kan köra någorlunda med kontroll.
jo jag ska köpa en mudpro hydda och bygga när det börjar tina mot våren men det är bra mycke bättre snorkel från variatorn nu än på min gamla 08 ac 500, där satt den under plasten vid bakhjulet, på 1000 sitter den under dynan, så det blir betydligt lättare att bygga om än när man ska fiska fram den vid bakhjulet, och den till luftburken och andra variator snorkeln går original under plasten där hyddan sitter på mud pro så det är som gjort för att bygga om å tur är ju det för det är fullt framför motorn med servo å allt, tur man inte behöver göra nått själv där på 3 år