nu blir man ju sugen o byta... jobbigt att alla verkar nöjda är det nån som vet om oljesmörjningen i motorn är fixad nu? har väl vart vissa problem då det lutat förut? måste försöka provköra en kawwa snart
Ja nu har man kollat lite tester och den verkar ju klart fin kawwan...de e ju bara de om motorn o sånt e fixat, tänkte då på smörjningen samt hållbarheten på diffarna och sånt... är sugen på en ny hjuling i år så man får se vad det blir för nåt..
Kawan är en underbar maskin men så länge dom inte fixar oljesmörjningen och att luftburken blir full med olja när man leker på bakhjulen och att framdiffen är samma som dom gammla så blir det ett annat märke för mej nästa gång jag byter.
jag är sjukt nöjd med min 2012a oxå det jag har problem med just nu är att däcken tar i lamphusen i skärmen när den fjädrar ihop helt.. då kör ja med 28" mudbug... nån mer som har detta problem? lite småtrist när man har satt i xenon i dom ljusen o dom hoppar av emellanåt.. sen tycker jag att fjädringen är sådär.. ska man krypköra så är den helt OK... men när man åker lite fortare i skogen så hoppar o studsar det lite för mycket tycker ja.. men i det stora hela är jag sjukt nöjd.. bra med förvaringsfack... kommer dock knappt åt det längst fram pga kylaruppflytt o snorklar.. men har ju ytterligare två bra
Ibland när jag kikar på ATV-rullar från andra sidan pölen så tänker jag på filmen "Den Sista Färden" och banjospelande. Undrar varför...