Jag var tvungen att bredda den för att få rätt vinkel på drivaxlarna.
hur gick det med drivaxlarna fram, behövde de förlängas? tänk på att kolla insticket på drivknuten när du har hjulingen upphissad (max vinkel) och svänger max åt ena hållet, då ska drivaxeln fortfarande gå att röra in/ut ur yttre knuten.
Vad har hänt med motorn då?
Det e i den inre drivknuten den går att röra in/ut, och det går fortfarande Jag har mätt å mätt å kontrollerat å mätt igen. Vill inte göra fel så jag får göra om det igen Håller på just nu att sätta ihop och tillbaka motorn som kommit tillbaka från renovering. Så nån gång nästa vecka blir det prov körning. (Har inte så mycket tid att mecka på)
varför breddar man??.. de blir ju bara besvärligt i skogen
Alla breddar finns bara fördelar :sunny:Prova
finns en nackdel med att bredda på traditionellt vis med spacers eller bredare fälgar, nämligen att maskinen blir tungstyrd, märktes som fan på min när jag monterade fälgar som breddar 1" mer utåt, men i Rickards fall är inte det nåt problem, så det är den bästa hjulupphängningsmodifieringen man kan göra
Servostyrning
Har precis mätt markfri gången bak. 34,5 cm med 4 mm alu-hasplåt på Nån som inte har höjt sin som kan mäta så man har nåt att jämföra med?