Och Loncin kommer ifrån?
Ursäkta en försiktig fråga, men vad har du själv haft för "kines-maskiner" då?
Hahaha Där fick du mig!
Som sagt, jag känner ganska många som åker hjuling och flera av dom äger eller har ägt diverse "kinesmärken". Alla har haft stora problem, även med nyare kineser. Problemen har inte bara varit av teknisk art utan även reservdelshållning.Köp inte Kines, du kommer med stor sannolikhet ångra dig!
Och jag känner säkert lika många som du! Titta vad han ska ha den till! Jag hade som sagt en smc700 och stod aldrig still mer än nån dag om något hände. Kollegans CF 500 som diffen gick på när någon slog i 4hjulsdriften i farten stod i 2 dagar. Hur länge får en Can-Am stå på AVA-MC när du lämnar in den? Jag tror att en CF/GOES/SMC som körs hemma på gård och lite på tur etc har mindre fel än vad en Can-Am har. Jag skulle välja en kina/taiwan framför allt en CF500 alt X7 om jag skulle ha den på gården... Men köparen bestämmer själv! ( men för adrenalinkörning skulle jag alla gånger välja en japs/amerikan)
Var i samma läge som du och gick och undrade om kines eller märkesmaskin. Efter mycket grubblande köpte jag en begagnad Polaris. Kolla på blocket, det finns vissa mindre firmor som säljer direktimporterade från USA. De har ofta gått väldigt lite och är bra mycket billigare än via en vanlig ÅF.Jonas