Jag tycker absolut inte att du ska köpa någon CF/Goes eller någon annan kines! Jag har haft en och alla jag känner som haft en har har haft mycket problem. Satsa på en märkesmaskin! Vill du ha minimalt med problem, kolla efter en Honda eller Yamaha.Lyssna inte på dom som tycker att du ska köpa en kines...
Hahaha, det finns ju anledningar till att man inte äger någon kines längre...
Jag har en CF 500 -08.För det priset är jag hur nöjd som helst. Går såklart inte att jämföra kvalitet med tex en Polaris. Men det går å andra sidan inte att jämföra priset heller.Min upplevelse här på forumet är att det är lika mkt problem med "märkesmaskiner".Reservdelstillgången på CF moto är väldigt god skulle jag vilja säga. Reservdelspriserna är dessutom avsevärt mkt lägre än många andra märken.CF med många andra kinamärken ganska mkt oförtjänt kritik. Vanligtvis kommer kritiken märkligt nog från folk som inte äger en själv Bästa rådet är att provköra och känna efter själv vad som passar dig bäst.
Klart kineserna kommer att komma upp i kvalitet, jag tror de redan kommit en bit och kommer klättra högre. Var ju inte speciellt länge sedan alla gnällde över alla japanska skitbilar, nu är det ingen som gnäller över dessa längre.