Då var vi i V48, någon som hört något om de har landat på svensk mark?(tiden står ju nästan stilla när man väntar)
Hallå..Har rullat 150 mil med min Goes 520 Steel från 20011 och fungerar fortfarande felfritt efter många många besök i både djupa lerhål och "tvättningar" i strandkanten upp till överkant däck.Maskinen har fått jobba hårt de gånger den har varit vid sidan om vägen men den har aldrig tvekat.Snabbast fram är man ju aldrig när jappsarna å de stiliga "puffarna" från USA börjar svärma runt en men jag kommer dit jag ska.Remmen skriker ofta som en skitnödig gris och börjar bli lite sliten så ett variatorkit står högt på listan så kanske det blir tyst och troligen blir lite rappare å nya sulor med bättre grepp än original ska på en vacker dag.Har utrustat min maskin med Packlåda från Biltema bak,Vinsch från Classe bak,GPS,Fjärrkontroll som kan växlas mellan vinsch fram å bak,Full hasplåt och fick nyss tag på en beggad plog som ska monteras till snön kommer.Det jag har kört sönder hitentills är "örsnibbarna" på fotstegen mot framskärmarna som far å hakar i stubbar å skit som nu har moddats med gummimattor som stänkare istället,en bromsljuskontakt till fotbromsen å nån skruv till den numer lite buligare hasplåten.Instrumenten och lycktorna fram far och immar igen något när det blir lite fuktig men inget jag hänger upp mej på iaf.I det stora hela så är jag fortfarande mycket nöjd med min Goes och kan rekomenderar ett köp även om jag ibland vill ha några hästar till och ett servo till styrningen.Goes 520 kostar heller inte en mindre förmögenhet om man skulle tröttna men man får åxå räkna med att andrahandsvärdet är lågt.Om det är bättre att köpa sej en äldre japps istället för en ny Goes kan jag inte svara på men jag har iaf garanti i 3 år om det skulle hända nått.Kameran följer inte med vid varje tur men lite bilder finns här ---> http://www.atvforum.se/Forum/index.php?topic=38513.0 <---.Ska ut på några kortare svängar runt Gävle från måndag till torsdag så det kanske blir lite nya bilder då.Mvh Håkan
Du har inte nån bra bild på hur du löst det här?
Det blev inte direkt en snygg historia men ska ut å ta ett par bilder och återkommer lite senare.