BTW, är det bara jag som ser bilderna lite konstigt, blir som att en fjärdedel är utanför forumet (eller hur jag nu ska förklara)?
Det är rätt bekväma stolar, man sitter bra (jag är 180cm lång), bekväm i fjädring å sikten är bra.Jag kommer nog inte skaffa en vanlig fyrhjuling igen, kanske som ett komplement men jag tycker att side x side är klart bäst!Nackdelen är ju när det blir trångt eller riktigt mjukt, typ som en hängmyr (ni vet när myren är så mjuk att du hamnar under "marknivå")
Jag fick den för 109995:- då ingick vinch, ruta, tak å kapell för bakväggen. Sen tillkom däcken på det, samt arbetsbelysning men det har jag monterat själv å köpt separat.
Jag brukar köra med lite luft i däcken när jag vill att det ska bära i snön. Släpper ur i stort sett all luft i däcken, dom ska nästan bli helt platta. Har det hållt att gå så har det hållt att köra Sen sa min bekant (som är gummigubbe) att det kom in en lapp som tycket att hans kendadäck hade börjat bli lite hala å ville ha nya. Gummigubben frågade hur gamla dom var? Lappen svarade: 6 säsonger har dom gått. Gummigubben tyckte att det var ju helt otroligt att dom inte var blanaka än Sen fick han in en annan lapp (som kört nåt ITP däck) där däcken hade spruckit i sidorna i stort sett hela varv å burjat läcka ur luft. 1 säsong hade dom gått.Nu kör ju lapparna 200-400 mil på en säsong så