Ja, om man nu behöver de där fästena ja...Jag köpte Warns RT25:a hos Yamaha för 2990, det är ett bra pris.Jag vill inte ha nån låda att sätta den i, ej heller har jag någon användning av att ha den flyttbar.Som sagt, 3000... inte 8000.
cosy, vad menar du? Eller vad vill du ha sagt? Har jobbat natt så jag är väl en smula trött, men jag kan inte begripa vad du vill ha sagt.
vad är det hobby winsch som kostar 3 tusen? ...
Vad det är för "hobbyvinsch" står i mitt inlägg och även i det du citerade.Googla!Och några fästen/plåtar eller liknande tillkom inte alls.Ej heller kommer jag någonsin skotta en endaste snöflinga med den och detta användande är jag knappast ensam om så din generalisering gäller knappast för alla.
oj känsligt det var här då.men ursäkta jag inte kan skriva gråsoner, så att du inte tar illa vid dig och blir ledsen.för mig handlar det om kvalitets grejer man köper. annars kandet kvitta. warn winsh kostar inte 3 tusen. konstigt dom säljerfästen till dom när det enligt dig inte behövs nått fäste alls.kanske har fel. du kan inte jämnföra winsh för 3 tusen med något som kostar 8 tusen. Sedan efter dessa två senaste vintrar är det nog många många med atv som plogar.återigen det är inte billigt med 91.900 kr när man inget får till, eller ens riktig garanti. ringer beställer i morgon om det vore så fantastiskt bra pris.googla kan du göra själv. när du inte ens orkar länka.Blir trött på människor. du kan där i mot googla på, Den sensitiva personligheten. Jag har inte hållit med om att det är billigt.Det är allt. har förklarat varför jag anser inte är billigt. Kan säkert åka köpa ny bil och avsäga dig alla grantier typ, och kunna pruta ned den bilen en betydlig summa.