Det krävs betydligt större saker för att få mig att "gå i taket" än något inlägg eller PM på ett forum på internet. PM:et jag fick var följande:Det jag försökt poängtera är att man köper sin maskin efter sina egna tänkta uppgifter, skall man tex aldrig ploga, varför då köpa plog osv...Du tjatar om att en vinsch för 8000 är bättre än en vinsch för 3000, men det du inte verkar förstå är att det är exakt samma vinsch det handlar om....men med den placerad i Yamahas låda och med dubbla fästen, kablage osv i det dyrare alternativet.Och dessa saker ville jag INTE ha, så varför då köpa det?Jag ville ha vinsch fram, endast.Och inte i nån låda.Ej heller ville jag ha den där nere, jag ville ha den på racket och då behövs inga fästen alls, bara fyra skruv.Listpriset på vinschen jag köpte var 4800, butikens normalpris var 3990 men nu hade de erbjudande och rabatt med 1000 spänn, alltså 2990:-Sen om det gör att vinschen helt plötsligt blir en skräpvinsch så får ju den logiken stå för dig.Butiken heter Bil&Marin och ligger i Växjö, de hade 5-6 kvar när jag hämtat min så med lite tur kanske de har en skräpvinsch kvar även till dig. http://www.bilmarin.com/För övrigt ber jag dig att låta bli att sända PM till mig.