Tack för alla tips har nu sköljt igenom 2 gånger har inte blivit fler idag då den inte har gnista nå mer misstänker cdin har kollat och byt stift vad annars kan det vara? Startade direkt efter första oljebytet sen ville den inge mer allt annat elektriskt funkar... Går det att fel mäta en cdi? vad kan ha hänt mellan oljebytena så frustrerande
Jo det är gjort nu men kontaken det gälde hade jag inte Sett elker rört utan den måste ha glidit isär när jag plocka isär resten ska ringa spop imorn och se hur långt bort deras snorkel kit är läste här nån tråd att det fanns under utvekling går ju inte att hålla sig från lerhålen så sjukt kul
Citat från: jonny800 skrivet 3 oktober 2011 kl. 23:01:58Jo det är gjort nu men kontaken det gälde hade jag inte Sett elker rört utan den måste ha glidit isär när jag plocka isär resten ska ringa spop imorn och se hur långt bort deras snorkel kit är läste här nån tråd att det fanns under utvekling går ju inte att hålla sig från lerhålen så sjukt kuljag har precis samma problem, man hamnar på nåt konstigt vis i lerhålen... och helst med lågskor