Citat från: atviggesund skrivet 18 oktober 2011 kl. 20:59:36Citat från: Rickard J skrivet 18 oktober 2011 kl. 20:50:04Luftburk 3"Som upplagt för att få en sparv i insuget . Jag kör med ett 2" flexibelt aluminiumrör/slang framdraget strax bakom fronten. Funderar lite på att testa biltemas slip-on. Ser ju skapligt seriöst ut iaf. Vill inte ha för högt ljud men gärna dovtHehe. Ja, en å annan skata har väl strykt med... Får du inte lagg på gasen med ett så långt å smalt rör? Jag körde 3" från burken å upp under huven brevid variator kylnings röret, å den blev svagare å svarade jätte dåligt på gas. Så jag tog bort det å kör som på bilden. Nu svarar den jävligt snabbt Så snabbt att jag får upp den på bakhjulen
Citat från: Rickard J skrivet 18 oktober 2011 kl. 20:50:04Luftburk 3"Som upplagt för att få en sparv i insuget . Jag kör med ett 2" flexibelt aluminiumrör/slang framdraget strax bakom fronten. Funderar lite på att testa biltemas slip-on. Ser ju skapligt seriöst ut iaf. Vill inte ha för högt ljud men gärna dovt
Luftburk 3"
Citat från: Rickard J skrivet 18 oktober 2011 kl. 21:07:21Citat från: atviggesund skrivet 18 oktober 2011 kl. 20:59:36Citat från: Rickard J skrivet 18 oktober 2011 kl. 20:50:04Luftburk 3"Som upplagt för att få en sparv i insuget . Jag kör med ett 2" flexibelt aluminiumrör/slang framdraget strax bakom fronten. Funderar lite på att testa biltemas slip-on. Ser ju skapligt seriöst ut iaf. Vill inte ha för högt ljud men gärna dovtHehe. Ja, en å annan skata har väl strykt med... Får du inte lagg på gasen med ett så långt å smalt rör? Jag körde 3" från burken å upp under huven brevid variator kylnings röret, å den blev svagare å svarade jätte dåligt på gas. Så jag tog bort det å kör som på bilden. Nu svarar den jävligt snabbt Så snabbt att jag får upp den på bakhjulen Njae inte vad jag har märkt iaf men ska fan testa utan rör. Bakhjulen säger du.....fast du fuskar ju och ställer på tändningen Hur ställde du den egentligen? Kopplade du boxen till datorn eller finns det nån inställning direkt?
Citat från: atviggesund skrivet 18 oktober 2011 kl. 21:32:15Citat från: Rickard J skrivet 18 oktober 2011 kl. 21:07:21Citat från: atviggesund skrivet 18 oktober 2011 kl. 20:59:36Citat från: Rickard J skrivet 18 oktober 2011 kl. 20:50:04Luftburk 3"Som upplagt för att få en sparv i insuget . Jag kör med ett 2" flexibelt aluminiumrör/slang framdraget strax bakom fronten. Funderar lite på att testa biltemas slip-on. Ser ju skapligt seriöst ut iaf. Vill inte ha för högt ljud men gärna dovtHehe. Ja, en å annan skata har väl strykt med... Får du inte lagg på gasen med ett så långt å smalt rör? Jag körde 3" från burken å upp under huven brevid variator kylnings röret, å den blev svagare å svarade jätte dåligt på gas. Så jag tog bort det å kör som på bilden. Nu svarar den jävligt snabbt Så snabbt att jag får upp den på bakhjulen Njae inte vad jag har märkt iaf men ska fan testa utan rör. Bakhjulen säger du.....fast du fuskar ju och ställer på tändningen Hur ställde du den egentligen? Kopplade du boxen till datorn eller finns det nån inställning direkt?Du måste koppla in den till datorn å ställa in den. Fuskar å fuskar... Hehe Jag kan väl erkänna att jag satt längst bak på sadeln oxå. Men med den responsen jag har på gasen och greppet med Dr. Pulley kopplingen, så studsade den upp på bakhjulen ca 20cm i nån meter innan den slog ner igen
Citat från: Rickard J skrivet 18 oktober 2011 kl. 21:38:50Citat från: atviggesund skrivet 18 oktober 2011 kl. 21:32:15Citat från: Rickard J skrivet 18 oktober 2011 kl. 21:07:21Citat från: atviggesund skrivet 18 oktober 2011 kl. 20:59:36Citat från: Rickard J skrivet 18 oktober 2011 kl. 20:50:04Luftburk 3"Som upplagt för att få en sparv i insuget . Jag kör med ett 2" flexibelt aluminiumrör/slang framdraget strax bakom fronten. Funderar lite på att testa biltemas slip-on. Ser ju skapligt seriöst ut iaf. Vill inte ha för högt ljud men gärna dovtHehe. Ja, en å annan skata har väl strykt med... Får du inte lagg på gasen med ett så långt å smalt rör? Jag körde 3" från burken å upp under huven brevid variator kylnings röret, å den blev svagare å svarade jätte dåligt på gas. Så jag tog bort det å kör som på bilden. Nu svarar den jävligt snabbt Så snabbt att jag får upp den på bakhjulen Njae inte vad jag har märkt iaf men ska fan testa utan rör. Bakhjulen säger du.....fast du fuskar ju och ställer på tändningen Hur ställde du den egentligen? Kopplade du boxen till datorn eller finns det nån inställning direkt?Du måste koppla in den till datorn å ställa in den. Fuskar å fuskar... Hehe Jag kan väl erkänna att jag satt längst bak på sadeln oxå. Men med den responsen jag har på gasen och greppet med Dr. Pulley kopplingen, så studsade den upp på bakhjulen ca 20cm i nån meter innan den slog ner igen Aha ok. Då får du ställa upp som support när det blir aktuellt . 20 cm är ju ändå respektingivande med tanke på hur den orginal
Citat från: Rickard J skrivet 18 oktober 2011 kl. 21:07:21Citat från: atviggesund skrivet 18 oktober 2011 kl. 20:59:36Citat från: Rickard J skrivet 18 oktober 2011 kl. 20:50:04Luftburk 3"Som upplagt för att få en sparv i insuget . Jag kör med ett 2" flexibelt aluminiumrör/slang framdraget strax bakom fronten. Funderar lite på att testa biltemas slip-on. Ser ju skapligt seriöst ut iaf. Vill inte ha för högt ljud men gärna dovtHehe. Ja, en å annan skata har väl strykt med... Får du inte lagg på gasen med ett så långt å smalt rör? Jag körde 3" från burken å upp under huven brevid variator kylnings röret, å den blev svagare å svarade jätte dåligt på gas. Så jag tog bort det å kör som på bilden. Nu svarar den jävligt snabbt Så snabbt att jag får upp den på bakhjulen Kanske lite skryt där. :hmmm:Men vilken luftning du har skaffat dig
Nu har jag fått bekräftat att min box är på väg till svea rike. Snart kommer jag att begära support av dig Rickard