Så, nu har jag gjort ett inlägg under trimningstips
Härligt !! Du kommer inte bli missnöjd. Ja, jag betalade i förskott via paypal. Men man kan betala direkt in på deras konto. Har du fått svar att dom ska skicka en till dig? Dom borde ju ha kvar kopplings chemat. Jag fick maila bilder på kontakter och elchema till dom.Du skrev till dom att det var till en CF 500 va?
Citat från: Rickard J skrivet 16 oktober 2011 kl. 17:19:13Härligt !! Du kommer inte bli missnöjd. Ja, jag betalade i förskott via paypal. Men man kan betala direkt in på deras konto. Har du fått svar att dom ska skicka en till dig? Dom borde ju ha kvar kopplings chemat. Jag fick maila bilder på kontakter och elchema till dom.Du skrev till dom att det var till en CF 500 va?Ja får hoppas man blir nöjd . Glömde så klart bort att skriva vad det var för maskin så dom mailade mig idag och frågade. Sa att det var en cf 500 och undrade om dom hade schemat kvar. Väntar nu på svar
Nu har jag fått en faktura att betala iaf fast det tog några mail innan vi blev överens . Dom frågade till slut om jag var kompis med rickard jonsson och om jag ville ha samma sak som dig .Verkar ju som sagt ha löst sig nu. Ska betala i kväll så får vi se hur länge det dröjer innan den dyker upp.Enda som var lite konstigt var att dom ville ha adress och telefon till mitt lokala dhl-kontor . Måste vara ett misstag från deras sida. Dom måste ju mena min adress och telefon?Ja. Dom fick min hem adress å telefon nummer. Fick den levererad till dörren
Vad har du för andra modds på din maskin?