Varför ligga bakfull å ha tråkigt när man kan vara nykter och åka fyrhjuling istället
Riktigt fina, bara de fixar plasten.Ska se vad tomten har med till mig iår
har precis bytt till en outlander 1000 skitnöjd riktigt nöjd med motorn gött klipp i den men ändå fin att smyga med lagomt bekväm fjädring ,värmen som förra generationren hade är borta,men en krängningshämmare fram hade varit bra, sladdare du åt ena hållet och viker över åt andra hållet blir den väldigt mjuk fram, det närmar sig till den perfekta fyrhjulingen
lite mer åsikter efter några timmars körning alldeles för hård krängningshämmare den rör sig inte allt för mycket inviduellt bak kan till och med bli lite instabil vid avancerad klätter körning, kanske skulle ha varit nån centimeter bredare mellan hjulen, markfrigången är för låg, verkar vara lika tung som polaris 850 ska väga den ikvällmåste säga det igen underbar motor, snäll variator för att vara utan slirkoppling (speciell om man kört can am 800 förut) och så stark motor, kan låta som jag klagar mycket men än så länge är det den bästa fyrhjulingen jag ägt