...Omkörningen är inget att klaga på...
Mitt råd till samtliga är att inte prova köra ifrån men NEKA alltid på plats. Ge ingen förklaring till varför ni nekar utan säg enbart att ni kommer att lämna er version i rätten. Jag har klarat mig 3 gånger genom att neka på plats. Ända gången jag erkänt på plats var när en civilare försökte hänga på och jag var uppe över 230, han var hygglig samt hade inte rätt utrustning (för mäta fartsyndare) och skrev ner till 135 på motorväg. För alla moralriddare kan sägas att det bara var vi två på vägen.
Citat från: Makemyday skrivet 25 augusti 2011 kl. 08:49:55Mitt råd till samtliga är att inte prova köra ifrån men NEKA alltid på plats. Ge ingen förklaring till varför ni nekar utan säg enbart att ni kommer att lämna er version i rätten. Jag har klarat mig 3 gånger genom att neka på plats. Ända gången jag erkänt på plats var när en civilare försökte hänga på och jag var uppe över 230, han var hygglig samt hade inte rätt utrustning (för mäta fartsyndare) och skrev ner till 135 på motorväg. För alla moralriddare kan sägas att det bara var vi två på vägen. Måste bara fråga varför du erkänner en fortkörning till en ensam civilare, alltså utan vittne som dessutom inte har utrustning i bilen Men annars nekar du ??
var ute och körde med en quad som inte hade några fram bak eller signalljus
Citat från: SamQuick skrivet 25 augusti 2011 kl. 18:09:25var ute och körde med en quad som inte hade några fram bak eller signalljusFan va trött jag är på alla mopeder mm. som snurrar runt utan ljus, man ser dom så jävla sent och kör man på skiten blir det ett jävla liv FIXA HJUSHELEVETET