Bara pruta på maskinen, snart har ju hela året gått. Så du kan ju snart köpa en 12 för samma pris oxå Så ifall han vill ha iväg sin hjuling så får han väl gå ner i pris. Säg annars du väntar på en 12, så får du väl se vad han säger.Klart du ska köpa en 550 klart mkt snyggare, har en själv Kolla en beg på blocket annars, borde du kunna få en för runt 60
Citat från: Lucke skrivet 9 oktober 2011 kl. 19:40:58Bara pruta på maskinen, snart har ju hela året gått. Så du kan ju snart köpa en 12 för samma pris oxå Så ifall han vill ha iväg sin hjuling så får han väl gå ner i pris. Säg annars du väntar på en 12, så får du väl se vad han säger.Klart du ska köpa en 550 klart mkt snyggare, har en själv Kolla en beg på blocket annars, borde du kunna få en för runt 60Japp min står nu på Fritzens i Mellerud
Citat från: Jpson67 skrivet 9 oktober 2011 kl. 22:13:46Citat från: Lucke skrivet 9 oktober 2011 kl. 19:40:58Bara pruta på maskinen, snart har ju hela året gått. Så du kan ju snart köpa en 12 för samma pris oxå Så ifall han vill ha iväg sin hjuling så får han väl gå ner i pris. Säg annars du väntar på en 12, så får du väl se vad han säger.Klart du ska köpa en 550 klart mkt snyggare, har en själv Kolla en beg på blocket annars, borde du kunna få en för runt 60Japp min står nu på Fritzens i Mellerud Är ute efter en maskin med mer pulver i motorn, annars är den jäkligt bra, dom på Fritzens tyckte det va en gedigen masikin.Tycker inte att det är något som skiljer 500 mot 550 utseendemässigt förutom fälgarna och frambumpern..?Inte nöjd eller?
Ursäkta trådkapningen men det gäller samma modell så =)Kollar blocket dagligen och har upptäckt att det skiljer lite mellan 10/11or, passagerarsits på sadeln och fotstöd för passagerare saknas på den nyare, ni som har den äldre modellen som ser passagerarvänligare ut, är det nånting som stör komforten när man åker ensam? Eller varför har dom ändrat det? Jag tyckte ju att det såg bra ut för gummans del, eller om det blir jag som hamnar där den dagen man hittar bortglömda pengar i madrassen
Tveksam på om man ska köpa till den där garantin. Känns som om min åf tar den med en väldigt stor nypa salt. "Det är bara bra för andrahandsvärdet". Och på han låter det som om att det är svårt o få nytta av den. Och det är ju till honom jag kommer vända mig till vid problem så känns som om att man inte kommer få ut något av den. Sen har vi ju det där med regelbundna servicar. Har absolut inget mot att själv mecka, o pajjar nått så kan jag byta det själv. Kommer ta så väl hand om den och bland annat smörja regelbundet..