Grönis skrev: Men det här är allmänt känt att dreven håller för låg kvalite, man kan fråga den som kör en kawwa det e nog vanligare att man kört sönder en framdiff än att det håller.Kanske ett lite väl starkt påstående. Förmodligen hörs inte alla de som inte kört sönder diffen lika ofta på diverse forum. Inte ofta någon skriver -Nu har har jag kört länge och diffen håller än.Men nu skall jag ska göra just det. Vi är nämligen två st här som båda åker likadant utrustade Brute Force -10. Vi har båda passerat 200mil/200h och ingen av oss har haft problem med diffen.Vad kan det bero på? Åker vi bara på vägen? Oh nej,, tvärtom.Nu handlar ju denna tråd om nya 2012'an och om det skulle vara så illa som Grönis säger får man väl hoppas att 2012'an har en förbättrad diff lösning. Eller fortsätter Kawasaki att pumpa ut maskiner på marknaden där de flesta maskiners diffar rasar?Skjuter sig Kawasakis marknads avdelning sig själva i foten, medvetet?