är det nån som har bilder o fakta på en sån?
Synd att dom inte säljs väg reggade bara Förresten så finns den på Kawasaki:s svenska hemsida.http://www.kawasaki.se/product.asp?Id=3409F22BCCE
Ja nu vart man ju lite nyfiken på nya kawwan med servostyrning.. är det nån som vet om dom förbättrat diffen nåt på dom nya?hade ju kanske vart kul o byta till en v-twin, är det nån som har bilder o fakta på en sån?
Citat från: rallymarkus skrivet 28 juli 2011 kl. 19:10:50Ja nu vart man ju lite nyfiken på nya kawwan med servostyrning.. är det nån som vet om dom förbättrat diffen nåt på dom nya?hade ju kanske vart kul o byta till en v-twin, är det nån som har bilder o fakta på en sån?Vet faktiskt inget om diffen, men kan säga att jag är sjukt nöjd med min maskin, har dock bara hunnit köra 3 mil.
Citat från: Mackiemack skrivet 31 juli 2011 kl. 20:14:11Citat från: rallymarkus skrivet 28 juli 2011 kl. 19:10:50Ja nu vart man ju lite nyfiken på nya kawwan med servostyrning.. är det nån som vet om dom förbättrat diffen nåt på dom nya?hade ju kanske vart kul o byta till en v-twin, är det nån som har bilder o fakta på en sån?Vet faktiskt inget om diffen, men kan säga att jag är sjukt nöjd med min maskin, har dock bara hunnit köra 3 mil.Yes gula handtaget är kvar. Ska försöka kirra bilder, gick inte att göra via ipaden.du får gärna lägga ut bilder om du vill, va klent me de på kawwas hemsidamen visst är diffen spakmanövererad ännu?mvh markus
Citat från: rallymarkus skrivet 28 juli 2011 kl. 19:10:50Ja nu vart man ju lite nyfiken på nya kawwan med servostyrning.. är det nån som vet om dom förbättrat diffen nåt på dom nya?hade ju kanske vart kul o byta till en v-twin, är det nån som har bilder o fakta på en sån?Vet faktiskt inget om diffen, men kan säga att jag är sjukt nöjd med min maskin, har dock bara hunnit köra 3 mil.Yes gula handtaget är kvar. Ska försöka kirra bilder, gick inte att göra via ipaden.