Citat från: michael k skrivet 8 juli 2011 kl. 21:36:10 varför neka realiteter?Kanske för att han sitter på en skittrött stenhård kinamaskin!!? Ingen jag kännertill har bytt från en kinamaskin till en annan skinamaskin, vad kan de betyda
varför neka realiteter?
nej vem har nämnd släp ? Jag, säger ju att om man ska dra nånting efter sig, beror ju mer på utväxling än effekt, tycker att med mer effekt så blir det ofta svårare att smyga igång i starten utan att börja slira.
Precis!Var nöjda med det som är bra på er maskin, jag har slutat jämnföra med alla andra, det finns inga perfekta maskiner.Jag har ingen erfarenhet att de maskiner ni nämner och är väl medveten om prisskillnaden.Tycker dock att det är bra att fler märken erbjuder V-twin, ME like! Har man inte tänkt köra tävlingar i djup lera/snö med stora hjul så behöver man inte effekten hos muskelmaskinerna, teknisk körning grejar alla Atv och skillnad i framkomlighet är i stortsett obefintlig, det hänger på föraren.Men även Can-am blir ju lite smutskastat eftersom alla ständigt jämnför med dem, då kommer automatiskt alla svagheter fram i debatten, jag skulle kunna sitta och skriva bra/dåligt resensioner på alla märken jag har eller har haft, men jag orkar inte.Fokusera på det som är bra på er maskin!Modifiera det som är dåligt så gott det går och njut av att ha en maskin.
Jag kan bara hålla med. Men det var någon som skrev att om man har en kinamaskin så byter man inte till en annan kinamaskin, det är inte sannt
Ingen jag kännertill har bytt från en kinamaskin till en annan skinamaskin, vad kan de betyda
Citat från: buffelhorn skrivet 9 juli 2011 kl. 18:18:32Jag kan bara hålla med. Men det var någon som skrev att om man har en kinamaskin så byter man inte till en annan kinamaskin, det är inte sanntJag skrev Citat från: StefanN skrivet 8 juli 2011 kl. 23:59:58Ingen jag kännertill har bytt från en kinamaskin till en annan skinamaskin, vad kan de betyda Och eftersom jag ej känner dig så stämmer mitt uttalande fortfarande
Nej det gör det inte. Du behöver inte känna en enda käft för att mitt inlägg inte är sant.
Fråga Trech.