Snart kommer det ett helsystem gubbar;) X8.an är lika strypt som övriga CF i avgassystemet, ska ner och dynoköra på Onsdag alt Fredag, ska bli så jäkla intressant!
Har idag provkört X8.an med helsystemet monterat och jag kan bara säga fyfasen vilket drag i maskinen, det där trötta ljudet då man tomvarvar är som bortblåst, väldigt uppenbart att maskinen är rejält strypt från fabrik. Den går i stort sett på bakhjulet nu:)riktigt impad av v-twin maskinen som CF komponerat, även om den till viss del är en Outlander copycat.rätt säker på att den kommer leverera i dynokörningen:) underbart ljud också, någon db killer kommer inte behövas! helt perfekt ljud,
Ser att du även gjort system till Can-Am 800. känns dom likvärdig? skiljer drygt 10 hk mellan dessa maskiner
jag har kört både can-am 1000 och 800 jag upplever X8.an som vassare från start, förmodligen variatorn.jag har system till can-am men bara Slipon, men jag tycker absolut X8.an är värd pengarna, den går riktigt bra,dock väldigt strypt med std systemet. men med nya systemet på så går den som FN!hoppas bara på att få ut det snart på marknaden