Åjo, visst klarar man viss terräng med en quad, bara att prova sig fram!450:n är dock inte nån Raptor, det är en maskin ämnad för crossbana med allt vad det innebär i tex korta serviceintervall, avsaknad av komfort och back mm.
Kolvbyte har jag för mig är rekommenderat runt 250 timmar och olja varje 50'e timma eller nått sånt, inte så farligt tycker jag. Raptor 700 kräver mera ventiljustering t.ex än vad 450'n gör det är väl enda på servicebiten som 450'n "vinner"Sen har ju inte 450 BACK, det har ju 660 och 700, rätt bra å ha om man gillar att åka i skogen osv. 700'an är klart bästa allroundmaskinen. 660'n är som 700 fast smått sämre på typ allt. Sen 450 är mycket trevligare att hoppa och leka i största allmänhet med, typ grusgrop, bana osv. Effektmässigt så är dom ganska så lika också, 700'an är klart starkare men också tyngre, så accet är ganska likt bara att 700'an kan segdra lite bättre medans 450'n får varvas lite mera
Kolvbyte har jag för mig är rekommenderat runt 250 timmar och olja varje 50'e timma eller nått sånt, inte så farligt tycker jag. Raptor 700 kräver mera ventiljustering t.ex än vad 450'n gör det är väl enda på servicebiten som 450'n "vinner"