glöm budgetmaskiner och köp en märkesmaskin istället, annars står du på ruta ett igen...
Citat från: Oskar P skrivet 29 maj 2011 kl. 19:38:50glöm budgetmaskiner och köp en märkesmaskin istället, annars står du på ruta ett igen... Kvittar vilken maskin man köper så kommer man stå där en dag och rycka sitt hår och va frustrerad över att maskinen krånglar. Nä det finns inget märke ännu som enligt mig kan kallas märkesmaskin. Tycker personligen CF är en bra budgetmaskin, trotts att jag som många andra haft lite strul med den. Men det har även de som kör såkallade "märkesmaksiner".Många kloka ord janne
Hehe, här har det kommit många kloka ord ser ja kommer allt antagligen att bli en budget maskin igen när det blir byte tycker igentligen att cfen har funkat riktigt bra när den väl gjort de. Sen är väll cf en märkes maskin cf moto är iaf ett märke Nej men som sagt de spelar nog inte någon roll vad de står på maskinen den kommer att krångla förr eller senare å då resonerar ja om ja vill belåna huset för att fixa delar eller kunna köpa direkt. Så reservdels priser är vad som styr mycket vad skulle ett diffhus kostat mig om de stod canam på den sen att ja har fått meka gör inte så mycket. Man lär sig ju inte mindre på de