Nytt är nytt dock en ekonomisk förlust på antal tusen direkt man skriver på pappret, men samtidigt så får man köra 4 år innan man har nått att göra med staten.
Hej igen,tog mitt pick och pack och åkte för att prova på lite, åkte till Bil & Fritid i Sandviken. Trodde dom hade en Wildcat Re inne men det hade dom inte.Därimot hade han en KÖNIGSER 542CR som jag testade, och som försäljaren sa var i princip samma maskin, någon som vill styrka det?Den hade gått 7km och han ville ha "demopris" 56` 2010Tyckte den gick riktigt bra! Dock sa min sambo när hon såg mig komma på den, "du ser ut som en jätte på den där" Testade även en SMC Jmax 700, satan vilken bjässe till maskin! Den var väldigt trevlig att köra. Dock trist med automat. Såg på mätarn att "max hastigheten" hade varit 121 km/h, sen var den ju riktigt pigg också! Jag kom bara hem än mer osäker på vad jag vill ha! Är Wildcaten bättre än KÖNIGSER 542Cr´en?Nu vet jag att jag går ifrån topic när jag blandar in två andra modeller, men nu är jag så osäker! SorryMVH / Bagy
dessutom är det dags för bes på dom flesta.