Allt är billigare och mindre krångligt med en terrängreggad, ingen besiktning, full effekt, lätt att dra av momsen på både hjuling och tillbehör, lägre pris, man kan till och med göra avdrag för bränsle.
Men tänk om det händer nått som t.ex att man skulle råka köra på nån lr krocka.. Ganska troligt att dom kollar upp om hjulingen är strypt lr inte, och då är det bara att betala skadestånd/skulder resten av livet.. inte så kul kanske
Ja jag skulle aldrig köpa en terräng reggad iallafall, trist grej att ha om man inte kan åka vart man vill med den.Är ju det som är grejen med en fyrhjuling att man ska kunna välja vart man vill åka.Men dom är ju billigare vid inköp, så måste ju vara att många inte har råd att köpa en vägreggad
det är ju så att förr eller senare blir man ju tvungen att köra på allmän väg, man kanske kommer till nåt ställe där man nyligen passerat en sur markägare som höttade med näven åt en, och då vill man inte vänna å åka tebaks, och då kanske man iställe blir tvungen å köra nårra kilometer på allmän väg, och vilket är mest olagligt och störst risk att åka fast, att köra terrängreggat eller köra avstrypt mc-reg??