Har sportsman 800 2007, funkar 28 tum mudzilla på denna.Gärna erfarenheter om dessa däck.Måste få fäste i skogen samt funka på väg
Jag har 10 tum fram och har gott om plats,det är nästan så att det funkar utan spacers med kedjor på
CiteraHar sportsman 800 2007, funkar 28 tum mudzilla på denna.Gärna erfarenheter om dessa däck.Dock så lär du få installera någon form av spacers fram för att inte hjulen ska gå emot stagen. Hade tidigare en 500 sportsman och den fick jag köra spacers fram på när jag bytte till maxxis. Jag körde 9" bredd och det tog i gummit där fram.[/quotMen att jämföra Mudzilla med Maxxis Bighorn vilket är vad jag tror!Det är som att jämföra smala cykeldäck med crossdäck !
Har sportsman 800 2007, funkar 28 tum mudzilla på denna.Gärna erfarenheter om dessa däck.Dock så lär du få installera någon form av spacers fram för att inte hjulen ska gå emot stagen. Hade tidigare en 500 sportsman och den fick jag köra spacers fram på när jag bytte till maxxis. Jag körde 9" bredd och det tog i gummit där fram.[/quotMen att jämföra Mudzilla med Maxxis Bighorn vilket är vad jag tror!Det är som att jämföra smala cykeldäck med crossdäck !