Citat från: twinner skrivet 20 april 2011 kl. 22:51:56Citat från: Pontus™ skrivet 20 april 2011 kl. 22:45:13Köp Can-am så behöver du inte mecka så mycket.Träffade två herrar i Säfsen som hade skruvhjuling av det där andra alternativet du nämnde, tyvärr föredrog de att köra, inte meka, kan ha varit ett snedköp.Sådär nu är diskusionen igång (Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..) så alla som gillar Polaris kan väl fylla på med all fantastisk fakta om hur bra de funkar och riktig AWD bla. bla bla.Sen kan ni röva er hem till mig och fixa diffen på min RZR för 5gången haha men e inte deras "barnsjukdomar" fixade på XP:n ?? lät så på några jag pratat med kanske det, men diffen suger verkligen, och jag tror knappast att de gjort nåt revolutionerande där, brickor som blir magnetiska, magneter som lägger av, korgar som spricker, oljan är för lortig,fet eller tunn...det är många ändar på ett spett! Barnsjukdommar lär du väl få ha kvar, du tittade väl på en begagnad?
Citat från: Pontus™ skrivet 20 april 2011 kl. 22:45:13Köp Can-am så behöver du inte mecka så mycket.Träffade två herrar i Säfsen som hade skruvhjuling av det där andra alternativet du nämnde, tyvärr föredrog de att köra, inte meka, kan ha varit ett snedköp.Sådär nu är diskusionen igång (Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..) så alla som gillar Polaris kan väl fylla på med all fantastisk fakta om hur bra de funkar och riktig AWD bla. bla bla.Sen kan ni röva er hem till mig och fixa diffen på min RZR för 5gången haha men e inte deras "barnsjukdomar" fixade på XP:n ?? lät så på några jag pratat med
Köp Can-am så behöver du inte mecka så mycket.Träffade två herrar i Säfsen som hade skruvhjuling av det där andra alternativet du nämnde, tyvärr föredrog de att köra, inte meka, kan ha varit ett snedköp.Sådär nu är diskusionen igång (Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..) så alla som gillar Polaris kan väl fylla på med all fantastisk fakta om hur bra de funkar och riktig AWD bla. bla bla.Sen kan ni röva er hem till mig och fixa diffen på min RZR för 5gången
Citat från: Pontus™ skrivet 20 april 2011 kl. 22:45:13Köp Can-am så behöver du inte mecka så mycket.Träffade två herrar i Säfsen som hade skruvhjuling av det där andra alternativet du nämnde, tyvärr föredrog de att köra, inte meka, kan ha varit ett snedköp.Sådär nu är diskusionen igång (Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..) så alla som gillar Polaris kan väl fylla på med all fantastisk fakta om hur bra de funkar och riktig AWD bla. bla bla.Sen kan ni röva er hem till mig och fixa diffen på min RZR för 5gången att du inte tar kontakt med nån som begriper sig på diffen, så ska du se att det hjälper.haha ()ps så brukar dom flesta göra när dom inte själva rer ut problemen.för det andra så har vi en kille här hemma som blev på lurad en maskin av det andra märket,en ny xmr.men ni kan väl komma och fixa hans servo!så slipper vi andra stå och vänta medans han måste starta om den var hundrade meter för att ha servo i två minuter igen.haha och när ni ändå är på väg stanna till och ta med ett par bättre driv-axlar också. nu blev det mycke med det här så menar jag inte att det ena eller det andra märket är bättre eller sämre.bara att det finns problem på alla märken,vilket vissa vill dölja. ha det bra och fyll på med mer info.
Det behövs iaf inte ramförstärkning på Polaris vilket det gör på Can-ej, öh, menade can-am.http://www.atvforum.se/Forum/index.php?topic=31572.0
Låt henne provköra och sen fråga HENNE.