Pedda..har allt detta uppkommit på 5 dar då för så sent som den 27:e var du ju nöjd med maskinen och skrev att det var bra kvalitet!?! Trodde det var ett aprilskämt när jag såg att du skrev det här igår..men tydligen inte då..
Den har ju gått under 50 mil, så ÄVEN om man skulle skita i all service så skall inget kunna hinna hända pga det.
Citat från: Hydro skrivet 1 april 2011 kl. 21:53:48Den har ju gått under 50 mil, så ÄVEN om man skulle skita i all service så skall inget kunna hinna hända pga det.HELT fel.Första servicen är den viktigaste av alla skulle jag vilja påstå.Att få byta ut breakinoljan mot en bra kvalitetsolja är superviktigt.
Jag är nöjd med maskinen. Och jag tycker de är en bra maskin. Men jag ville lyfta lite saker som hänt mig i veckan. Som sakt rassel i motor va de nu kan vara. De kommer vi bli varse om nån vecka eller 2. De kan ju vara något enklare fel men de trodde inte frank på mc butiken. Han sa att den maskinen stannar snart. De är något allvarligt fel i motorn. Sen känner inte jag frank har aldrig träffat han. Min bror körde hjulingen till han igår jag var tvungen att jobba. Men som sakt jag ville ta upp några tråkiga grejer också. Tror och hoppas jag får 4 nya lampor då alla tar in vatten. Och jag hoppas jag får fixat motor utan problem eller tjöt. Jag har kört vanlig väg för de mesta med maskinen, vart i väg på 2 atv träffas frändefors och hygget torslanda. Inget tok körning så, jag tror dom kommer fixa min maskin dom verkar bra att ha å göra med. Mina grannar kör Quad och flera i kommunen och nu har vi fått en sand grop att köra i och ett stort gärde. Så därför ska jag skaffa Quad. Jag skriver sen ut felet när de är exakt konstaterat, ska även se hur de blir med mina lampor.