Citat från: Buggy skrivet 2 april 2011 kl. 15:18:03Citat från: Grönis skrivet 2 april 2011 kl. 14:51:21Citat från: StefanN skrivet 2 april 2011 kl. 14:50:40jaha, ska vi sitta här å vänta tills fredag vi också innan vi får reda på vad det blev kan du ge dej fan på för får jag vänta får ni vänta hihihihihihihihihDen som väntar på nå gott väntar aldrig för länge vet du väl.hehe jo fy fan man får alltid vänta för länge
Citat från: Grönis skrivet 2 april 2011 kl. 14:51:21Citat från: StefanN skrivet 2 april 2011 kl. 14:50:40jaha, ska vi sitta här å vänta tills fredag vi också innan vi får reda på vad det blev kan du ge dej fan på för får jag vänta får ni vänta hihihihihihihihihDen som väntar på nå gott väntar aldrig för länge vet du väl.
Citat från: StefanN skrivet 2 april 2011 kl. 14:50:40jaha, ska vi sitta här å vänta tills fredag vi också innan vi får reda på vad det blev kan du ge dej fan på för får jag vänta får ni vänta hihihihihihihihih
jaha, ska vi sitta här å vänta tills fredag vi också innan vi får reda på vad det blev
Grönis, hade inte du en släckare på hjulingen ? Vad blev det för ny maskin nu då?
Citat från: Grönis skrivet 2 april 2011 kl. 15:21:11Citat från: Buggy skrivet 2 april 2011 kl. 15:18:03Citat från: Grönis skrivet 2 april 2011 kl. 14:51:21Citat från: StefanN skrivet 2 april 2011 kl. 14:50:40jaha, ska vi sitta här å vänta tills fredag vi också innan vi får reda på vad det blev kan du ge dej fan på för får jag vänta får ni vänta hihihihihihihihihDen som väntar på nå gott väntar aldrig för länge vet du väl.hehe jo fy fan man får alltid vänta för länge haha, en vecka... jaja, jag fick vänta halva sommaren på min maskin.. och när jag väl fick maskinen var sommardagarna nästan slut... du har ju hela den trevliga säsongen framför dig med en ny maskin du!
VAD BLEV DET FÖR MASKIN?!!!
har stongas lite med LF idag och den kommer bli inlöst, nu ska vi diskutera pris, men vad jag har fattat det som är att allt som sitter "fastskruvat" kommer jag få ut.Men som alla vet är det alltid en riktigt dålig affär att sälja till försäkringsbolag, jag hoppas att jag får igen en del iallafall =(
Citat från: Grönis skrivet 30 mars 2011 kl. 17:59:48har stongas lite med LF idag och den kommer bli inlöst, nu ska vi diskutera pris, men vad jag har fattat det som är att allt som sitter "fastskruvat" kommer jag få ut.Men som alla vet är det alltid en riktigt dålig affär att sälja till försäkringsbolag, jag hoppas att jag får igen en del iallafall =(Vad hade hänt?
Citat från: fiddesthlm skrivet 4 april 2011 kl. 16:46:51Citat från: Grönis skrivet 30 mars 2011 kl. 17:59:48har stongas lite med LF idag och den kommer bli inlöst, nu ska vi diskutera pris, men vad jag har fattat det som är att allt som sitter "fastskruvat" kommer jag få ut.Men som alla vet är det alltid en riktigt dålig affär att sälja till försäkringsbolag, jag hoppas att jag får igen en del iallafall =(Vad hade hänt?Kolla på första sidan så ser du, den tog eld och gick upp i rök!!!
Vad hade hänt?