Borde vara straffbart att säga man köpt ny maskin utan att tala om vilken! Nej du kan ju inte sova bort tiden! Du måste ju planera alla feta tillbehör till nya maskinen
jaha, ska vi sitta här å vänta tills fredag vi också innan vi får reda på vad det blev
Nu har jag beställt ny maskin!!! Nu är det en olidlig vecka bara som jag ska överleva tills den nya kommer, hur ska jag klara av det!Ska jag ta en burk sömnpiller så jag vaknar typ fredag eftermiddag eller vad tycker ni
Citat från: StefanN skrivet 2 april 2011 kl. 14:50:40jaha, ska vi sitta här å vänta tills fredag vi också innan vi får reda på vad det blev kan du ge dej fan på för får jag vänta får ni vänta hihihihihihihihih
[Den som väntar på nå gott väntar aldrig för länge vet du väl.
Citat från: Grönis skrivet 2 april 2011 kl. 14:51:21Citat från: StefanN skrivet 2 april 2011 kl. 14:50:40jaha, ska vi sitta här å vänta tills fredag vi också innan vi får reda på vad det blev kan du ge dej fan på för får jag vänta får ni vänta hihihihihihihihihDen som väntar på nå gott väntar aldrig för länge vet du väl.