Citat från: Buggy skrivet 2 april 2011 kl. 15:18:03[Den som väntar på nå gott väntar aldrig för länge vet du väl.Den som väntar på nått gott väntar alltid förlänge brukar jag säga iaf.
[Den som väntar på nå gott väntar aldrig för länge vet du väl.
Citat från: Buggy skrivet 2 april 2011 kl. 15:18:03Citat från: Grönis skrivet 2 april 2011 kl. 14:51:21Citat från: StefanN skrivet 2 april 2011 kl. 14:50:40jaha, ska vi sitta här å vänta tills fredag vi också innan vi får reda på vad det blev kan du ge dej fan på för får jag vänta får ni vänta hihihihihihihihihDen som väntar på nå gott väntar aldrig för länge vet du väl.hehe jo fy fan man får alltid vänta för länge
Citat från: Grönis skrivet 2 april 2011 kl. 14:51:21Citat från: StefanN skrivet 2 april 2011 kl. 14:50:40jaha, ska vi sitta här å vänta tills fredag vi också innan vi får reda på vad det blev kan du ge dej fan på för får jag vänta får ni vänta hihihihihihihihihDen som väntar på nå gott väntar aldrig för länge vet du väl.
Citat från: StefanN skrivet 2 april 2011 kl. 14:50:40jaha, ska vi sitta här å vänta tills fredag vi också innan vi får reda på vad det blev kan du ge dej fan på för får jag vänta får ni vänta hihihihihihihihih
jaha, ska vi sitta här å vänta tills fredag vi också innan vi får reda på vad det blev
Grönis har köpt en Dinli centor700 med häftiga uppgraderade klistermärken
jamen grattis mannen t ny maskin,berätta nu då för inte byter du märke ?
Vad har jag nu missat? har du köpt en ny Grönis?
Aa se där, jag hade hoppats på att få hämta min i fredags men den var inte klar:-( så jag fick vara utan i helgen och lugna mig tills på måndag!!!