Citat från: canamkan skrivet 10 april 2011 kl. 22:18:50då var man tydligen först att anmäla sig dit då men jag tror att det kommer att bli många som anmäler sig i veckan.......har ju varit och är ju ganska mycket just nu som händer inom det här med atv åka Tror du Fabbe fått våra bebisar till dess?
då var man tydligen först att anmäla sig dit då men jag tror att det kommer att bli många som anmäler sig i veckan.......har ju varit och är ju ganska mycket just nu som händer inom det här med atv åka
Citat från: Bull3N™ skrivet 10 april 2011 kl. 22:51:42Citat från: canamkan skrivet 10 april 2011 kl. 22:18:50då var man tydligen först att anmäla sig dit då men jag tror att det kommer att bli många som anmäler sig i veckan.......har ju varit och är ju ganska mycket just nu som händer inom det här med atv åka Tror du Fabbe fått våra bebisar till dess?Maxxis Mudbugs eller?
Nu åker jag till klubben där vi skall prepparera Mud banan.Den kommer att förlängas jämfört mot förra året.Det känns nästan nostalgiskt att titta på förra årets reportage ifrå lokaltidningen.http://www.sn.se/sport/1.703257
Citat från: ksb64 skrivet 24 april 2011 kl. 09:17:56Nu åker jag till klubben där vi skall prepparera Mud banan.Den kommer att förlängas jämfört mot förra året.Det känns nästan nostalgiskt att titta på förra årets reportage ifrå lokaltidningen.http://www.sn.se/sport/1.703257 Såg trevligt ut, själv vågar jag mit inte på leran denna gång men kanske nästa...Hoppas att ATV & Terrängmagazinet o ATV & QUAD kommer o skriver o tar lite roliga bilder oxå.Längtar som fan till den 7e.....Klarar man sig i trailen utan skyddsplåt under?
Vilka ska vara med på mudden
Citat från: Bull3N™ skrivet 26 april 2011 kl. 16:27:55 Vilka ska vara med på mudden Jag kör bara trialen.
Härligt , skönt att inte vara ensam med can am på trialen, de är väl inte direkt optimerade för krypkörning.
Citat från: Pontus™ skrivet 26 april 2011 kl. 21:31:29Härligt , skönt att inte vara ensam med can am på trialen, de är väl inte direkt optimerade för krypkörning.Tror nog jag faller på min körning, hatar branta backar, Sen är min inte så lätt att smyga med, med min variator och mina vikter :*
Citat från: Bull3N™ skrivet 26 april 2011 kl. 22:07:10Citat från: Pontus™ skrivet 26 april 2011 kl. 21:31:29Härligt , skönt att inte vara ensam med can am på trialen, de är väl inte direkt optimerade för krypkörning.Tror nog jag faller på min körning, hatar branta backar, Sen är min inte så lätt att smyga med, med min variator och mina vikter :*Som en ny skakad pommac