Citat från: Pontus™ skrivet 26 april 2011 kl. 21:31:29Härligt , skönt att inte vara ensam med can am på trialen, de är väl inte direkt optimerade för krypkörning.Tror nog jag faller på min körning, hatar branta backar, Sen är min inte så lätt att smyga med, med min variator och mina vikter :*
Härligt , skönt att inte vara ensam med can am på trialen, de är väl inte direkt optimerade för krypkörning.
Citat från: Bull3N™ skrivet 26 april 2011 kl. 22:07:10Citat från: Pontus™ skrivet 26 april 2011 kl. 21:31:29Härligt , skönt att inte vara ensam med can am på trialen, de är väl inte direkt optimerade för krypkörning.Tror nog jag faller på min körning, hatar branta backar, Sen är min inte så lätt att smyga med, med min variator och mina vikter :*Som en ny skakad pommac
Citat från: Bull3N™ skrivet 26 april 2011 kl. 22:07:10Citat från: Pontus™ skrivet 26 april 2011 kl. 21:31:29Härligt , skönt att inte vara ensam med can am på trialen, de är väl inte direkt optimerade för krypkörning.Tror nog jag faller på min körning, hatar branta backar, Sen är min inte så lätt att smyga med, med min variator och mina vikter :*He he du kanske ändrar dig efter du testat trialen.
37 anmälda.23 st Trail och 14 Mud.Tänk på att sista anmälningsdag är Torsdag 5 maj.http://simplesignup.se/event/6297