Iroc>>> vart sitter sensor?Vart beställde du drevet?Mvh
Nu har jag provat att rycka kablen till speedsensorn. Den gjorde 122kmh innan, efter gjorde den 128. Så visst, nåt måste den ju ha gjort. Däremot fick jag motorlampan till att ge ifrån sig felkoder efter nån timmes körning. Satte tillbaka kontakten igen o efter en stund så slutade den o blinka med.
Jag vet inte om den gick annorlunda efter, jag blev lite nojjig o satte dit kontaktstycket igen.Hade ju varit bra om man sluppit felkoderna som sagt..Man skulle även gärna vilja veta att den verkligen får rätt mängd soppa med den urdragen. Läste i reparationsmanualen o där uppfattade jag de som att den styr soppamängd efter vilken hastighet? Lite skumt visserligen...
innan urkoppling så har jag liggat runt 127-130. med kontakten urdragen så gör den ca 137km/h, men då har jag 36T ibak och orginal ifram. Sitter här och väntar på drev, fälgar och däck men det går segt.dubbla pipor är på väg också Skönt att höra att det inte bara var jag som blev lite skraj när lampan börja blinka (eller ja skraj, jag höll på och skita på mig på vägen till badet i fredags
Citat från: "shivaxl"innan urkoppling så har jag liggat runt 127-130. med kontakten urdragen så gör den ca 137km/h, men då har jag 36T ibak och orginal ifram. Sitter här och väntar på drev, fälgar och däck men det går segt.dubbla pipor är på väg också Skönt att höra att det inte bara var jag som blev lite skraj när lampan börja blinka (eller ja skraj, jag höll på och skita på mig på vägen till badet i fredagshar du beställt lte el? 8O har en lösning på problemet med lampan snart .... :wink: Om du har pcIII box kan jag maila dig min customgjorda br kurva - en killer... :wink: