Skit ! bytte drivrem idag . när jag skulle resetta beltlampan så blinkar 2wd och 4wd växelvis hela tiden . alltså går det inte resetta beltlampan. e det någon som varit med om detta förut? det som e konstigt e att jag kan starta maskinen med blinkande beltlampa ändå, har resettat flera gånger förut men nu e det nåt galet . Hjälp
Strömbrytarn står rätt .hur kopplade du bort motorbromsen?
Löste problemet , den lilla motorn i framdiffen va rejält söndersliten (satt fast)Beställt ny , och beltlampan släckt , Tack för svaren. :-)
Citat från: Rorkrokarn skrivet 19 februari 2011 kl. 14:57:41Löste problemet , den lilla motorn i framdiffen va rejält söndersliten (satt fast)Beställt ny , och beltlampan släckt , Tack för svaren. :-)Var den dyr ?Behöver en jag med.
Citat från: Lowest skrivet 19 februari 2011 kl. 20:20:08Citat från: Rorkrokarn skrivet 19 februari 2011 kl. 14:57:41Löste problemet , den lilla motorn i framdiffen va rejält söndersliten (satt fast)Beställt ny , och beltlampan släckt , Tack för svaren. :-)Var den dyr ?Behöver en jag med.Vet ej ännu . den kommer vilken dag som helst. lovar att tala om pris ....Tjing