Men allvarligt, styrlåset har hoppat i på en hojj av hur många sålda?!Motorn har pajjat på en hojj! Varför har inte motorn pajjat på polarisarna? Är ju samma motor.Tycker det är lite för mycket snack om saker som hänt enstaka hojjar och plötsligt så är hela märket smutskastat.Sen är det lite konstigt att dom flesta som skriver skit om dom inte ens kör det märket 8O Jag är iallafall nöjd med min, har inte haft ett enda problem med den.
Citat från: "Quad-dude"Men allvarligt, styrlåset har hoppat i på en hojj av hur många sålda?!Motorn har pajjat på en hojj! Varför har inte motorn pajjat på polarisarna? Är ju samma motor.Tycker det är lite för mycket snack om saker som hänt enstaka hojjar och plötsligt så är hela märket smutskastat.Sen är det lite konstigt att dom flesta som skriver skit om dom inte ens kör det märket 8O Jag är iallafall nöjd med min, har inte haft ett enda problem med den. :?:
Men allvarligt, styrlåset har hoppat i på en hojj av hur många sålda?!Motorn har pajjat på en hojj! Varför har inte motorn pajjat på polarisarna? Är ju samma motor.Tycker det är lite för mycket snack om saker som hänt enstaka hojjar och plötsligt så är hela märket smutskastat.
Citat från: "Quad-dude"Men allvarligt, styrlåset har hoppat i på en hojj av hur många sålda?!Motorn har pajjat på en hojj! Varför har inte motorn pajjat på polarisarna? Är ju samma motor.Tycker det är lite för mycket snack om saker som hänt enstaka hojjar och plötsligt så är hela märket smutskastat.ALLA som kör dinli i sverige kanske inte finns här på forumet och berättar, men majoriteten som ÄR här som HAR dinli har haft ett eller annat bekymmer med sin hoj. Det där med styrlåset är ju livsfarligt och det är flera hojar som har styrlås som spruckit eller trillat ut.
Citat från: "Sten"Citat från: "Quad-dude"Men allvarligt, styrlåset har hoppat i på en hojj av hur många sålda?!Motorn har pajjat på en hojj! Varför har inte motorn pajjat på polarisarna? Är ju samma motor.Tycker det är lite för mycket snack om saker som hänt enstaka hojjar och plötsligt så är hela märket smutskastat.Sen är det lite konstigt att dom flesta som skriver skit om dom inte ens kör det märket 8O Jag är iallafall nöjd med min, har inte haft ett enda problem med den. :?:Vadå frågetecken? Vad är det du inte förstår, lite svårt att veta med endast ett ?
Citat från: "Quad-dude"Citat från: "Sten"Citat från: "Quad-dude"Men allvarligt, styrlåset har hoppat i på en hojj av hur många sålda?!Motorn har pajjat på en hojj! Varför har inte motorn pajjat på polarisarna? Är ju samma motor.Tycker det är lite för mycket snack om saker som hänt enstaka hojjar och plötsligt så är hela märket smutskastat.Sen är det lite konstigt att dom flesta som skriver skit om dom inte ens kör det märket 8O Jag är iallafall nöjd med min, har inte haft ett enda problem med den. :?:Vadå frågetecken? Vad är det du inte förstår, lite svårt att veta med endast ett ?DET SKRIVS INGEN SKIT OM DINLI ALLT ÄR JU SANT ELLER?SEN OM DU TYCKER DET ÄR OK ATT STYRLÅSET HAKAR I UNDER FÄRD SÅ FÅR DET STÅ FÖR DIG.
Citat från: "Sten"Citat från: "Quad-dude"Citat från: "Sten"Citat från: "Quad-dude"Men allvarligt, styrlåset har hoppat i på en hojj av hur många sålda?!Motorn har pajjat på en hojj! Varför har inte motorn pajjat på polarisarna? Är ju samma motor.Tycker det är lite för mycket snack om saker som hänt enstaka hojjar och plötsligt så är hela märket smutskastat.Sen är det lite konstigt att dom flesta som skriver skit om dom inte ens kör det märket 8O Jag är iallafall nöjd med min, har inte haft ett enda problem med den. :?:Vadå frågetecken? Vad är det du inte förstår, lite svårt att veta med endast ett ?DET SKRIVS INGEN SKIT OM DINLI ALLT ÄR JU SANT ELLER?SEN OM DU TYCKER DET ÄR OK ATT STYRLÅSET HAKAR I UNDER FÄRD SÅ FÅR DET STÅ FÖR DIG.När skrev jag att det är ok att styrlåset hoppar i?Visst är det problem med dom men inga större vad jag vet iallafall (förutom ett styrlås) By the way din capslock har visst fastnat
Vadå frågetecken? Vad är det du inte förstår, lite svårt att veta med endast ett ?